Bottles, Models, standin on chairs.

the voice igår var grymt bra, vill jag börja med att tillägga.
igår tog jag och emelie tåget runt 12 på dagen till stockholm, underbar stad för övrigt.
vi gick runt och kolla affärer, men eftersom jag bestämt att inte köpa något och inte tog med en stor väska fick det låtas vara. sedan åkte vi till skanstull och träffade några, förade och så vidare. helt okej ställe faktiskt.
vi mötte sedan zainab och jasse på stan och åkte vidare mot kungsan.
flo rida var riktigt grym alltså, var ca en halv meter i från honom ett tag, men pga av nå jävla kineser kom jag inte längre, fick iaf med de flesta på video, plus att jag fick en full vatten flaska med vatten rak över mig, thanks china!! kanske hör till... så faktiskt även gayblggen om det är någon som bryr sig, haha såsöt!

emelies styvpappa hämta oss på natten och vi pumpa massa gammalt skit hela vägen hem, haha!

ska slå på one tree hill sen ska jag fan sova, puss på er.

ps; har grym ångest för äckelskolan, två år kvar, hjälp...



 âh.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0