Heartbroken I've been indeed

For all the broken hearts out there,
Waiting for someone to be near....




Tänk att sommaren är över, känns förjävligt. att veta att snön kommer ligga på märken minst ett halv år, ajajaj.
idag har jag njutit av den allra sista dagen av sommarlovet, för imorgon börjar jag ju i skolan, år två! har två år kvar på haga innan jag får kasta min hatt! har även tagit mig en sväng förbi kupolen för att inhandla en tröja oxå, kanske lite onödiga pengar, men vad gör man inte för kläder? =)
jag börjar klockan 12 imorgon vilket känns helt okej ändå, inte så att man behöver anstänga sig första dagen heller. har fortfarande ångest dock. jag saknar redan sommarlovet faktiskt, men stockholm var ett krymt avslut iallafall, blir verkligen att åka dit inom snar framtid, det är spikat!!

pps!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0