I just wanna let it go for the night, that would be the best therapy for me.



jobbet är avklarat !  men jag måste erkänna att sista veckan var faktiskt bra, det var de tre första dagarna som gick skit sedan kom man in i det liksom.. är ju nästan som man saknar det, bara nästan..

igår vart det firande av det på ett anorlunda sätt, ni kan ju bara gissa var vi var!!
idag har jag legat hemma hela dagen, haha fun? får man skylla på andra? bra!

inte så långt kvar tills skolan börjar, till en viss del är det väl okej, är väl bara att alla äckliga 94or kommer upp, annars är skolan helt okej. äckliga ickeländare och äckliga horungrar, nejtack.

längtar även en lite smula till på måndag oxå, mer får ni inte veta, heaheahh!

puss! ♣

ps; där jag jobbade bodde även en förredetta operasångare, som varit en av de största i sverige och tyskland tror jag det var (??) ganska coolt faktiskt, hon gilla oss iaf, mest av alla!!!

operasångren när hon var som kändast! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0