It takes so much out of me to pretend,tell me now, tell me how.

antar att det går lite segt med bloggandet, dock har jag aldrig tid. varken att skriva något eller läsa något annat.
skolan har ju börjat och det tar verkligen på krafterna, det första jag gör när jag väl är hemma är att lägga mig och sova i sisådär tusen timmar. vaknade för en halv timme sedan, och upptäckte att jag tror jag har feber. 38.4 är det feber? eller är jag bara en vekling? hah..

helgen var väl najs, vart ju haga festen i torsdags vilket var roligt, iaf för festen. själv hagafesten var så där.
sedan fredagen vart hem till tanja osv. vart iaf skolan idag, fast det kändes rövhål.. frida fanns ju dock hihi♥

ska svälja det sista av det här äckliga alvedonskiten, sen får det väl'a blir oth!



One night to push and scream,and then relief..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0