dålig dag..

...började med att jag glömde alla ciggen hemma, började gråta. sedan var det dans på gympan. var kul till en början, sen skulle vi dansa hordans, och då tänker man mera att om man vill lära sig dansa så går man väl till en stripklubb av något slag?
fick inte heller löshåret jag ville ha, jävla horunge. så nu får jag se ut som en lebba ändå tills det finns någon med en jävla värmetång.

var ju på kupolen idag, hitta bara en tröja. sen köpte jag smink. ville köpa massa kläder, men när jag har pengar är de snygga kläderna borta, sen kommer dom fram när jag slösa pengarna på cigg och käk, samt dricka och annat skit.

he he he, vet inte varför jag bryr mig :)

pez!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0