dödödödö

det här har inte varit min dag alltså. försov mig skapligt jävla mycket, missa frukosten, matteprovet gick skit och jag skrev ca ett rätt på det, maten i skolan var skit jävla vidrig så då fick jag istället gå runt hungrig i skolan, och nu är vissa människor allmänt stalkerjobbiga och vissa människor är dumma i huvudet.

jaja, det är ju snart lov iallafall och det är ju något att se fram emot. ska inte heller dricka förens nyår nu då, verkar ju inte precis som någon tror att jag kan klara det, så fan va jag ska motbevisa er.....

imorgon är det en jävla chilldag, med högst två lektioner på sin kant. känner verkligen inte att jag ska gå dit, men klart jag ska ändå!!!! :)

har sovit hela dagen idag oxå, kommer aldrig kunna somna nu ikväll. men ska försöka nu snart faktiskt, bara mor and pap kommer hem så.

pzzzzz!



stockholm, the voice. härligt vare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0