färgar håret

sitter med hårfärg i håret och ska snart springa ner och tvätta ur det, så drar till med ett litet inlägg first.

skola idag, sjukt jävla trött är jag. dagen har inte varit din bästa heller, dock inte heller den sämsta. vissa människor som går en på nerverna lite jävla smått bara...
efteråt drog jag mig med sandra och även denise senare till kupolen, där även emelie dök upp. köpte en tröja och en jättesöt ring. borde köpa julklappar, men julen är alldelse för överskattad :)

innan jag springer ner till duschen vill jag bara säga att jag kollade på programmet ung och bortskämd idag,nyss. och tycker daniel paris,http://www.finest.se/danielparis. är den ca skönaste människan i sverige. haha så söt han är!


Kommentarer
Postat av: denise

"jag säger bara tre ord: JAG DÖR!!!"



haha hoppsan, det var visst bara två ord :D

2010-12-06 @ 22:48:11
URL: http://framtidsval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0