If I could write you a song,and make you fall in love,I would already have you up under my arm.

onsdag idag,gött. halva veckan har gått och snart är det helg. allt jag tänker på.
klarar inte av skolan längre, de dödar alla. börjar även bli sjuk, hosta och skit, tack vara amanda som snora ner mig i fredags, dock sa jag ju inte emot eftersom jag skröt så om mitt stora emunförsvar hehehe.

en exakt vecka kvar till lovet, och fifan va skönt det ska bli. julafton oxå, har typ noll kronor kvar och inte köpt en enda julklapp, uuhu..
nyår kommer väl snart oxå, shit ett år sen, sen sist. logiskt nog kanske?!
två år sedan för de såkallade studenthus tiderna oxå, tiden flyger förbi. minnen.
vet inte hur,var eller med vem ska jag tillbringa årets med, men det blir nog förhoppningsvis lyckat.


ujuju, nu ska jaggå ner och taga mig en ciggarett innan paradise hotel börjar. för som nyårslöfte hjar jag att sluta röka hihi :) stolt_tjej.........

jaja, peace!


Kommentarer
Postat av: cat

öööööööh antagligen med HILL!!!!!!!!! att du ska fira med alltså... uppenbart tycker jag...

2010-12-08 @ 21:38:38
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0