I'm so over it, I've been there and back

skulle göra vad som helst för att få sitta på ett plan till thailand eller egypten, eller till vilket varm land som helst.
få ligga på stranden och gå runt med shorts och ett linne (ingen trevlig syn i mitt fall men..)
vintern och snön och kylan är ju förfan bara deprimerande. förstår inte hur någon människa kan tycka om det, kan tycka om sverige. ush!!

men som en gubbe sa på nyheterna för någon timme sen; man får ju nästan förstå det, för det är ju bara så här kallt en årstid per år.
något i den stilen.  man bah likxom, nähä?

vettiga saker jag får fram känner jag..

det jag ville komma fram till var att, om du tomten läser min blogg så vill jag ha en utomlands resa på ca en måndan till thailand eller egypten, eller hawaii kanske. tackar

pz!


Kommentarer
Postat av: cat

Hej tomten här! Hoe hoe hoe

2010-12-23 @ 12:39:31
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0