jag vill vara blond, så jävla blond som det kan gå.....

FAVORIT
Färg: ROSA
Sport: tv tittande
Godis: surt
Affär: systemet
Helgdag: Lördag
Årstid: Me love Summer

HAR DU NÅGONSIN
Rymt hemifrån: när jag var typ sex, jag & jenny rymde till grannen.
Sovit utomhus: si si
Spytt i skolan: eh?
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: säkert!'
Varit på scen: ofc my horse
Retats: nej.

DU
Svär: alltid
Sjunger bra: OM jag gör..
Duschar dagligen: 1 gång om dagen ca
Vill gifta dig: kanske
Kommer överens med dina föräldrar: Oftast
Äger en ipod: Ägde
Sover med gosedjur: nejä.

THIS OR THAT
Pepsi/cola: PEPSI! <3
Mc donalds/burger king: Orginal Donken
Choklad/vanilj: vanilaa
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar!
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: tv
Adidas/Nike: icamärket.
Kakor/paj: blä

KAN DU
Gå ner i splitt: jag önskar..
Skriva med båda händerna: jarå
Vissla: always and forever. 
Blåsa en bubbla: bubbla en blåsa?
Ha dina ögon i kors: men ja...
Nudda näsan med tungan: jaaa..............

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Mamma
Du pratade i telefon med: s.
Du kramade: mor min
Du skällde på: var nog mamma, eller kanske catta!
Du sportade med: gick till kupolen med emelie idag, det är en sport?

SENAST DU
Skrattade: idag
Grät: iförrgår, till one tree hill
Filmen du såg: narnia

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster:MÖRKER
Lyssnar du på musik nu:någon låt från cattas böglista.
Vad har du på dig: mjukkläder?!
Vad är det på din musmatta: enbög! <3

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 4!
Dricker du mjölk: nej, allergisk!
Person du hatar mest: finns så många att listan aldrig skulle ta slut
Vad borde man uppfinna: en göra sig smal maskin.
Är du ett hälsofreak? längst ner på listan!
Värsta vädret: äckel vinter


Kommentarer
Postat av: cat

Cattas bög lista? ;) only the best list ever

2010-12-29 @ 09:31:20
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0