narnia

hemkommen från emelie för några timmar sedan, for direkt till tvn samt datorn.
vad finns det egentligen att göra annars?

igår spenderade jag en lång tid på kupolen med min syster. fortsatte sedan med catta + friends, tills emelie kom då jag fortsatte lite mer med henne. fyndade en ny mysig pälsjacka, söta knästrumpor, jättesöta underkläder och en nyårsklänning som jag så länge letat efter. dock var det inte en som jag egentligen velat ha. men helt klart den snyggaste som fanns på kupolen. tänkte beställa en från bubbelroom, men den hade inte kommit förens efter nyår kan jag tänka mig.
kort kommer upp senare.

gårdagens kväll spenderades i en biosalong med sara,emelie,catarine och rosalie. vi kollade narnia, 4? eller 3. har inte sett någon tidigare så förtod väl inte sådär perfekt, men när gör jag det egentligen?
filmen var bra, inte min typ av film. men den funkade. sedan sov jag kvar hos emelie där vi låg i ca två timmar och bestämmde vilka program vi ska delta i. det kommer bli en del....

idag gick jag och emelie åter igen till kupolen för att hitta mitt halsband jag tappa i hm igår, såklart har någon fattig skit unge tagit det eftersom det ine fanns kvar. tattre....

kvällen ska fortsättas med one tree hill¨ända in på natten,

ni får hare gött.

peace ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0