Someday I'll wish upon a star,Wake up where the clouds are far behind me.

ja gårdagen var mysig, mat och presenter och familjen. that's what Christmas is all about?
idag kommer feta släkten, vi har hyrt stuga. så får hoppas att det bli najs, men dä birt.

fick iaf en hel del bra saker igår, eller alla saker var bra. Peace and love + camping. är väl något man borde börja att skriva in, sedan fick jag en tång till löshåret som är väl behvligt. får bara hoppas att denise kan sätta it direkt jag fått hem håret. sen fick jag en hel del prylar som var behövligt och skit bra.

tomten ville dock inte ge mig en julklapp till thailand.. dumt, men han kanske inte gillar mig.

ska gå ner och äta frukost, dö en smula framför tvn sedan måste ja börja fix mig. ful ska man då inet vara idag heller, eller ska försöka göra en förbättring på den biten.

pusss, gö jöl!



förra årets p&l.
dessa utttjatade bilder asååå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0