We were out on the floor, yeah we danced the night away.

kom hem för någon timme sen, har tillbringat ännu en natt hos hills house. film och rökning gick natten ut på.
jag passar liksom på nu när jag ska sluta som ett nyårslöfte. och i år ska jag klara det.

dock vet jag fortfarande inte hur nyår kommer se ut, alla suger....
vi gick till kupolen idag oxå, planerade att kolla in en nyårsklänning. men gick ju knappt att röra sig, folk är ju fan helt jävla galna för lite rea.

ska ta mig till kupolen imorgon och kika lite mera.

blev precis verkligen hor irriterad på folk, egoistiska jävla horungar.....
sen fick jag även veta bland det patetiskaste jag någonsin hört. :):))

ska dricka min lovely cola och dö framför någon nerladdad film, pz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0