friskismusik

sitter för tillfället och lyssnar på extrem dålig musik, dock friskismusik. lite pepp kanske.
har precis kollat big brother, vet inte vad man kan ge för kommenter om det. för mig är det lite beroendeframkallande men ändå sämsta människorna på många år, kanske just därför?
dock kommer det ju någon skön kommentar från folk då och då!

skolan idag funkade väl. är bara så otroligt jävla mycket på samma gång.
prov, inlämningar och redovisningar. samtidigt som man fortfarande har glosor som jag trodde tog slut i 8an?

well. ingenting nytt i mitt liv än så länge.
så lite stellt skrivande, får hoppas på bättring.

ppz



hon sover på gympan, plutten.

Kommentarer
Postat av: denise

hahhaa vad skumt!! jag hade tänkt lägga in den där bilden igår, hahaa :D

2011-03-16 @ 21:35:20
URL: http://deniso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0