fuck you, and fuck her to.

jävligt dåligt med uppdatering kanske.
har inte så mycket att tillägga om något.
igår sov vi till klockan fem på dagen, mycket underhållande tjej är jag. 
tillbringade då min fredag hos madelene. med henne,linda, malin med flera.
helt ok.
tillbringade lördagen med mariella samt fler. helt ok där oxå.

har inte tränat något i helgen och blir inget idag heller. var inte i skolan idag heller och jag har växt en och halv centimeter. i-landsproblmen, och fan va deppgit det är asså... he heh.

var hos läkaren idag oxå, såklart ska jag få peddofiläkaren som kommer från typ ryssland eller något, och såklart förstår jag ca 50% av allt han sa, happy day.

jag göra disk, sen kommer hela min dag spenders framför tvvvvvn!

mh, hej.

Kommentarer
Postat av: cat

tvn är kul

2011-03-15 @ 07:33:27
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0