I promise, so easy to say, and easy you failed, and you do it again.

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone,
You're a liar, you're a cheater, you're fool
Well that's just like me yoohoo and I know you too.
Mr. Perfect doesn't exist my little friend and I tell you it again, and I do it again.





idag är jag hemma, pallade en dag i skolan, hur lyckat?
dock ska jag ändå träna idag. först blir det en timmes bas pass sedan en timmes dans.
party.

har även bestämt mig att jag MÅSTE FÄRGA HÅRET BLONT igen.
träffade madelene igår och såg hennes nya hår färg och dog lite gran.

och funderar på att försöka med något sådant..



nu ska jag försätta med att skriva ett tal på engelska, kul! (y)

och om jag inte skrytit tillräckligt till nära och kära så kan jag säga att jag fick MVG på båda min senaste företagsekonomi - bokförings - proven som gjordes innan lovet. hihi.

peace

Kommentarer
Postat av: cat

Ja dendär färgen var jätte fin!!Du ska ha det och inte sådär jätte blont isåfall. <3

2011-03-08 @ 20:30:34
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0