i'm used to things not going my way, and i learn to live with it.

innan jag skriver annat, kan ja ju säga att om man över sätter är från engelska till svenska blir det Känner jag mig sminkad på google translate. haha, tyckte det var kul att veta liksom...


annars.. har jag varit hemma idag, min mage dödar mig, på flera sett..
dock är inte de de enda som är fuckep up. för alla små idioter som går mig på nerverna och fuckar min hjärna
är ju inte heller de finaste för tillfället. blir bara så jävla äcklad av att ingen kan bete sig som en normal jävla hormänniska. de fuckar varandras hjärna och tillslut blir alla små inkompetenta horungar. congratz.

ska inte till skolan imorgon heller, helt seriöst. så förstår jag inte folk som kan gå dit varje jävla dag alltså.
gud, blir fan knäpp.

ska inte klaga mera denna vecka, inte heller dricka mer. aldrig närmare bestämt :)
på fredag blir det tjej kväll med massa mat, annars ska jag fan träna sönder mig hela veckan för att hålla mig syselsatt! good.

ska ta och sova nu, är sjuk trött även fast jag gick upp sent idag.
well done.

känner mig lite som sonja, den tjocka negern på big brother som alltid ska komma med någon dålig mening på engelska som låter helt förjävligt. söt tjej det där :)

peace

Kommentarer
Postat av: cat

hahahaha älskar dina sur inlägg <3<3<3 Man känner sig liksom inte så ensam

2011-03-30 @ 07:24:08
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0