inkompetenta.

springer som en jävla åsna mellan datorn och tvn för att inte missa big brother, som av någon anleding blivit dagens höjdpunkt, lite tragiskt kanske haaha..

dagen har gett mig sjukt mycket sommarkänsla, och som mest låg det på 21 plus i solen, jag dör. vill ha sommar nu. och har redan börjat räkna ner dagarna, alltså 51 dagar till jag tar mina vänner i två resväskor och åker med ett b plan till turkiet. gud, är inne på hemsidan varanna dag typ.
vill vara brun nu.

dock får jag även fet ångest att det är så kort tid kvar till sommaren, gud. kommer inte klara en enda kurs iår känns det som, kommer dö.

nu börjar det igen och borde springa dit.

skola imorgon, längtar som fan. ivan oxå.

peace

Kommentarer
Postat av: cat

ähhh, allt är inte så viktigt. Nu tänker vi postitvt

2011-04-01 @ 18:50:39
URL: http://catarine.blogg.se/
Postat av: ems

läääängtaaaa!!!! de är 46 dagar kvar!! hihi :D <3

2011-04-04 @ 21:18:01
URL: http://justlivingit.devotes.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0