chirpy chirpy cheep cheep

dålig uppdatering kanske, vem vet.
har haft lite mycket att göra på senare tider. det är ju trotsallt snart sommarlov, en månad minus sex dagar. och fyra dagar, ja FYRA DAGAR, åker jag till turkiet med rosi. underbart, ska vara borta i 10 dagar och när jag kommer tillbaka är den endast en vecka kvar i skolan. därför håller jag på att dö av stress för det är så otoligt mycker som måste göras i skolan.

inte nog med det har jag nationella i matte imorgon, fyra timmars som jag aldrig kommer klara. svär  kommer sitta högst en timme, vilket är den minsta tiden man får sitta.
längtar redan till att få läsa om matte b i 3an -.-


tillbringade fredagen med hill och lördagen samt söndagen med carro.
najsnajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0