snabbis.

får skriva ett snabbt inlägg innan jag tänker bege mig mot sängen.

dagen har varit kaos. hade nationella på morgonen, och som jag trodde gick det skit.
hälften av tiden låg provet stängt och jag satt och halvgrät samtidigt som jag var skitsur.
kunde inte ett skit och alla i salen gick mig på nerverna när dom satt och snora och gud vet vad dom gjorde.
träffade rosa sen och vart på mycket bättre humör. vi köpte de sista inför resan och mötte sedan upp catta.
det vart en fika lite kupolen och lite china house.
drog sedan på träning, sedan hem för att fira min mamma som fyller år idag, grattis henne! <3

har pluggat ända sen alla människor åkt hem och är helt död nu, därför ska jag sova nu, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0