var det synd eller var det skam? något åt det håller iallafall..

har precis kollat klart sex and the city med carolin och en macka.
pretty much vad vi gör varje kväll.

andra dagen på skolveckan och jag vill redan ringa någon efter pistol så jag kan skjuta mig själv.
har prov imorgon i historia och nationella i svenska på torsdag, skola hjärta!

får hoppas att jag får pengar till polen resan som ingår i historia c kursen oxå, då vi åker dit i fem dagar från den 29onde. sådär lagom så man slipper en vecka i skolan. intressant får man hoppas.

har tillbringat all min tid hos carolin, tror jag flyttat hit.
dock får jag flytta till min nya lägenhet i början på nästa vecka, förhoppningsvis.

just nu hör vi grannen nedan för spy, och lite låter det inte heller. så borde nog lämna rummet, ta en cigg och lägga mig. för det är ju som sagt mysskola imorgon, vilket man inte får missa. ivan.

pz



jag sådär saknar att vara blond på sommaren liksom!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0