-

Jag dör inombords. Är så less. Okej lite överdrivet med att jag dör men. 
Jag skriver detta med hopp om att ingen läser. 

Jag har fastnat, i något konstigt invecklat skit. Mår dåligt av det. 
Mår dåligt över att jag bryr mig om någon som inte bryr sig ett piss, någon orutinerad och utvecklingsstörd. Och för att få mig själv att må mindre dåligt så umgås jag med en person som jag egentligen inte bryr mig om.. För att? Övertala mig själv att inte känna. 

Jag vet att jag egentligen borde sluta känna något för någon överhuvudtaget. Att jag borde sluta visa mig sårbar, borde sluta visa mig. 
Eftersom jag själv vet att det bara ger mera skada än glädje. Story Of My life. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0