Helveteshelg

Vanliga människor ser dessa två dagar som de två bästa på vecka, inte jag! 
Vanliga människor känner äntligen är de helg, ledighet, roligheter, inte jag! 
Detta kommer bli en helveteshelg. 
Har jobbat hela dagen, fram till nu! Ska kliva upp om ca 4 timmar för att jobba spar, för att sedan jobba svingen och arctic till ca 4 imorgon natt! 
Dock har jag gjort det förr så det är inte så jobbigt. Helvetet i de hela är att jag nu måste sova i ett piss rum, utan isolering så jag hör varenda fotsteg som tas utan för, dvs att jag i princip aldrig kommer kunna somna och måste typ.. dygna! Inte nog med det är de så jävla kallt att man dör, om man inte använder elementet som står här då det istället blir till en bastu, så man får liksom välja - sova i en bastu eller på Island! 👌
Är så glad att jag får sova här...

Är så trött på all skit! Mår dåligt!
Ska döpa om bloggen till klaga.se
Känner ingen...mening med något. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0