long time no see

vet ärligt inte var jag ska börja.
har hänt så otroligt mycket sen sist jag ens var inne på min egna bloggs sida.
Om jag får säga det själv så känns det ganska udda att skriva till sig själv såhära, men faktum är att jag lovade
mina vänner där hemma att försöka skriva och berätta om hur jag har det.
Sen blir detta väl något slags lager man kan kolla på när man är gammal och grå
och känner att man vill skratta lite ?
 
har så mycket att skriva, både om Rhodos och mitt liv nu här i lilla Bardufoss, Norge.
Dessvärre börjar jag jobb snart och måste rusa.
Känner mig dock helt död, det är mörkt dygnet runt nu för tiden, vilket får mig tro det är kväll hela tiden,
vilket får mig vilja sova, haha. det eller faktum att jag just nu är i en liten svacka i livet igen.
Det mesta känns ganska grått faktiskt, även om jag inte kunde önska om något mer här uppe.
Jag borde vara glad!
 
ska kila iväg på jobb nu!
JAG har upplärning med en ny tjej.. jag? som är typ.. sämst? haha jaja.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0