Take me away from this hate.

En hel arbetsvecka har gått igen, och jag slutade precis min sista vakt för veckan. Kom akkurat hjem och ligger nu i sängen för att andas en stund. 

Jag har hela två veckor kvar att jobba innan JAG FLYGER HEM! Är så glad. 
Har aldrig i hela mitt liv trott att jag någon gång skulle längta hem. Har alltid hatat Borlänge och har alltid längtat bort. 
Dock saknar jag inte stället, utan människorna där. 

Tänkte om jag inte skriver och talar om att jag kommer hem så märker jag vilka som fortfarande orkar klicka sig in här! 🙊 

Förväntar mig att ni planerar in mig i påsk nu tjejer ❤️ 

Juste.. Har hört att de är vår, eller de ska väl vara vår i april? Visste inte det då de fortfarande är snöstorm varje dag här. Då överdriver jag inte heller, kommer knappt ut från dörren hemma.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0