Världens bästa bästa.

Jag tror inte jag överdriver när jag säger att dagarna jag spenderat hemma i Borlänge har varit de bästa hittills under 2014! 

Jag har fått umgåtts med min underbara familj/släkt, fått träffa mina fina vänner+barn. Jag har även fått cykla utan jacka och druckit kaffe i solen på en uteservering. Pricken över allt det hela var att jag fick en roadtrip och uppleva gävles uteliv med saknade vänner! 

Jag vill inte påstå att jag saknar bardufoss! Saknar inte mitt jobb, människorna och allra minst vädret. 
Konstigt att inte sakna det man kallar hemma. Kanske ändras när jag landar i Norge, allt utan saknaden av vädret dvs. 

Imorgon är min sista dag och jag ska utnytja den till Max. Jag får äntligen äta thai med denise, shoppa med tjejerna och grilla med släkt och familj. 

Jag är lycklig! :) 



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0