TGIF

Verkar som att den enda gång jag hinner skriva är när jag sitter på bussen till jobbet hehe. Vilket jag även gör nu då. 

Fredag igen, kändes som det var igår jag sa "det är fan alltid måndag", dagarna går så sjukt snabbt just nu. 
Sen har jag inte hunnit träffa Josefin på ett par hundra år heller, vilket suck, vi jobbar om varandra hela tiden.. 

Veckan har beståt av jobb, jobb och träning. Så trött på att jag inte ser några resultat alls på mig själv trotts att jag tränar och äter sunt. Hade varit hundra gånger mer motiverad till allt detta om jag iallafall fick se lite resultat.. 

Idag stänger jag och slutat runt 9 - halv 10 tiden ikväll! Är bjuden på middag hos Elin och Melinda ikväll också, deras rommie har planerat svensk julmat och fest. Ska dock inte dricka då jag vill orka träna imorgon oxå. Men de låter mysigt så ska försöka orka ta mig dit efter jobbet! 
Är bjuden på ett nytt "seminarie" om träning och kost från herbalife imorgon kl 11. Jag vill men ändå inte, har ju redan sagt att jag ska men tvivlar fortfarande lite. Är så långt bort och fattar inte t-banan här i Oslo haha 🙈 
Jag borde få ett tecken om jag borde gå eller inte, Gud? 

Nåväl, ska fortsätta filosofera resten av resan till jobb och sen ska jag slita den sista jobbdagen denna vecka 🙌 

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0