Break

Tiden har gått sjukt snabbt samtidigt som jag kämpat igenom den långsamma tiden! Sist jag skrev så var jag negativ till att komma tillbaka till bardufoss, nu är jag istället lite ledsen att lämna detta fina ställe! Mitt äventyr på bardufoss är snart över, för gott! Eller på återseende. Har hunnit med otroligt mycket sen sist och är ledsen att det är nu på slutet jag hittat glädje här! 

Jag har hunnit börja jobba på Arctic igen (nattklubben) som vakt då! Ett helt nytt gäng som jobbar där, och jag stormtrivs med dem, faktiskt! Sjukt! 
Känns bra att jobba igen, man träffar så mycket människor men tidigare inte pratat med! Soldaterna går bananas, jag älskar det! :) 

Jag har även hunnit fira natten till första mai och 17mai! Två stora dagar här i Norge! Har fått fira de med underbara människor, ett plus i kanten! 

Natten till första mai 





17mai med ett gäng underbara tjejer härifrån bardufoss, vilket jag är överglad att fått lära känna! 💕💖 

Jag har ju även hunnit med att fått gå på sambansträffen, en slags bal/event för alla som någon gång varit i sambansbataljonen plus dejt! Jag har äran att få vara dejt till en av de stiliga befalen 😏 











Fråga mig inte vad jag gör på sista bilden.. 

Förutom det har jag även hunnit med att slita sönder mig på spar, varit sur, arg,ledsen, flörtat och skrattat på det jobbet! 😄✌️ 

Och så har jag hunnit med några random galna fester med galna människor, vi försökte bland annat fira Sverigesnationaldag haha 👌 











Spars mega kö till kassan! 💕

Jag trodde aldrig jag skulle säga detta! Men jag kommer sakna bardufoss. Speciellt mina fina norska tjejer, vet inte hur jag ska kunna lämna dem! 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0