Sad face

Sent in på natten igen men idag beror det på en för hög dos av socker! Är så ledsen att jag må lämna så många fina människor att jag tröstäter idag, osund så de skriker om de! 
Borde sova, och vara pigg sista jobbdagen på spar i fina bardufoss. 
Plus en fin avslutnings dag med några av mina favorittjejer! 

Är så otroligt glad att jag blivit känt med så fina människor under de senaste veckorna, innan dem så var jag ganska ensam här så de har verkligen gjort min vistelse bättre, speciellt med tanke på hur andra människor betet sig! Blö

Vet dock inte hur länge jag klarar Sverige, behöver det norska språket i mina öron och norska människor framför mina ögon! Haha 

Nästa steg i mitt liv är ännu inte bestämt! Stockholm? Oslo? 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0