Beslutsångest

Sitter nu på bussen hem från jobbet,  stängde idag därav den sena tiden. 
Är dock inte klar för dagen än. Jobbar natt i helgen och första vakten är ikväll/natt till ca 04.30-05. Döda mig dödens död. 

Hann inte träna idag för jag sov längre, ångest, hinner köra ett cardio pass innan nästa jobb, vet dock inte om det är värt de då jag förmodligen kommer somna på jobbet då! Beslutsångest nr 1. 

Det andra jag har beslutsångest över är att jag blivit bjuden på ett seminarium imorgon, kommer en snubbe från USA och pratar om hans framgång i träningen och hur man själv ska lyckad. 
Hade varit sjukt intressant, och han jag ska gå med har redan köpt biljett åt mig! Jag skulle isåfall möta honom kl 09.30, vilket betyder att jag får ca 3 timmars sömn. Och på det ska jag jobba natt imorgon oxå. Men jag vill!! Dör... 

Annars så gör jag inte så mycket mer här i Oslo atm, förutom att jobba dvs. 
Men nästa vecka blir en lite mer händelserik vecka. 
Tisdag och onsdag spenderas i Göteborg med Josefin, ska försöka hinna träna de andra dagarna, jobb som vanligt, på fredagen har jag tid för fransar och på lördagen jobbar jag först 12 timmar och efter det har vi julbord med jobbet och en eventuell utgång på det. 

Ska fundera vidare över ångesten och sen jobb! 

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0