emotionally damaged

Ligger och inväntar mitt andra nattpass för veckan. Sjukt drygt att jag börjar kl 01 och måste ligga och hålla mig vaken för att inte somna och inte kunna vakna. 

Har kollat klart alla big brother avsnitt och i brist på fantasi av filmer slog jag på "the notebook", bara för att jag är såld på romantiska filmer. 
Ett perfekt beskrivande av mig själv är "emotionally damaged" . 
Försöker komma på en logisk förklaring varför utan att skriva i gåtor, de gick inte, så jag lämnar det där. 

Har sovit hela dagen, ätit middag med Jossan och haft ett behövligt snack med Mariella på telefonen! Sjukt spännande dag om jag får säga det själv. 

Ska fortsätta kolla och sedan pallra mig till jobb! 

Hade 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0