Förstörd..

I vanliga fall när jag börjar kl 7 på morgonen brukar jag gå upp 05.30 för att hinna duscha, fixa mig och äta frukost i en skaplig lugn stund för att sedan ta bussen 06.30. 
Idag vaknade jag 06.16... Sitter ju på bussen nu så jag kommer inte sent till jobbet. Dock kan jag inte påstå att jag är särskilt snygg. Borstade tänderna, tog på mig något halvdant, satte håret i en oborstad bulle och sminkade mig på en sekund. Har inte hunnit gå på toa, druckit varken vatten eller kaffe och inte ätit något, nu får jag vänta med mat till kl 13 🙌  

Sen blir jag rädd att jag lärt känna mina rommies lite för bra oxå. En tecken på att jag kommit någon nära är när jag dampar framför dom eller åt dom! 
Det sista jag skrek innan jag gick till bussen var "hatar alla som bor här, fuck off" sen gick jag haha!! :( 
Och jag som skulle gå upp extra tidigt för att ha lite tid med Emma och Robin innan dom reser hem i en vecka. Stört dålig start på dagen, huvudvärk på det.

Hade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0