Long week

Måndag igen, som alltid. 
Fick vara ledig en dag sen jobb igen! 
Och på den enda lediga dagen valde jag att vara bakis 😩🔫 

Fredagen bestod av tidigt jobb och sedan var jag iväg och fixade mina fransar, äntligen! Skulle sova tidigt den kvällen, men hela kollektivet valde att festa, hela natten, med stört hög musik. Åh vad jag var utvilad på lördags morgonen när jag skulle på jobb 😌 ...
Jag jobbade 12 timmar på spar, 8-20 och sedan direkt iväg på julbord med hela jobbligan, blev sushi och asiatisk mat för ovanlighetens skull, awesome. 

Sedan fortsatte vi med drinkar på friday's och sedan vidare ut, jättemycket ångest, gjorde av med massa pengar och blev dessutom jättebakis igår! INTE VÄRT DET! 
Vill inte festa på en månad nu.. 
Ska även pröva å sluta röka, wish me good luck. 

Nu jobb, löve! 



Elin och chefen min 



Jonna jag å Melinda 



Elin å kökschefen 

Bakis jag! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0