Lost

Omg.. Jag vet ärligt inte vad som händer med mig angående sömn. 
Jag var uppe sedan ca 06 igår och kunde ändå inte somna fören kl 01 och vaknat ett x antal gånger under natten. 
Imorse gick jag iallafall upp i tid och han mina morgonrutiner. Men då ska jag istället hoppa på fel buss och inte märka det fören halva resans gång. Och jag som åkt samma buss i snart tre månader. 
Tackar Gud att jag precis kollar ut och ser städtjejen som jobbar hos oss och såg att hon inte klev på bussen, fick panik och såg då att det var fel buss som jag satt på! Skynda mig av och har tur att min buss åkte precis bakom och hade ett sista lika stopp som bussen jag var på! 

Förutom det har jag hunnit med att hata lite mer på dom jag bor med, för dom tror jag är städerska på deras hotel! Och jag hann besöka Therese på hennes salong för att fixa mitt hår, som förövrig var en katastrof, är nöjd! :) 

Nu; ännu en jobb dag att klara sig igenom! 

Hade 

PS. I love u god! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0