Utseendefixerade

Dag två i Göteborg och ikväll åker vi redan hem! 
Igår steg vi upp överdriver tidigt för att vara lediga, vi åkte tåg i fem timmar för att ta oss till Göteborg. Måste säga att det är fint här trotts att det dåliga vädret drar ner allt. 

Vi startade resan med att fyllde våra läppar, är jättenöjd trotts att det är stört svullet idag och det ser ut som någon dött på mig. 
Men personalen var jättetrevlig, tjejen som gjorde mina läppar gav mig komplimanger om håret och mina naturliga läppar (innan jag fyllde dem) egoboost ✌️  Sen fick vi ju det sjukt billigt med hjälp av lite kontakter 😏 

Efter det lämnade vi väskorna på hotellet och började våran shoppingrunda. Fick med mig en hel del kläder, bland annat ett par nya jeans, två myströjor, en kavaj, en fest top etc. 
Självklart stannade vi förbi på systemet också då alkoholen i Norge kostar en förmögenhet! 

Vi mötte upp Isa (en tjejpolare från Örebro) på hennes jobb. Hon jobbar ju på MAC så vi passade på att köpa med oss en del smink oxå 🙌 
Vi tre käkade sedan middag på hardrock och drack även några goda drinkar, vi har ju trotts allt en slags minisemester. 
Jättekul att träffa henne då varken jag eller Josefin träffat henne på flera månader. 

Idag som alla andra dagar gick vi oxå upp tidigt, åt en FET hotellfrukost, fortfarande mätt 😪 och begav oss mot newhair, där vi bokat tid för att sätta in nytt hår, finally!! Har känt mig naken med detta korta håret! 
Så nu sitter Jossan och blir fin och snart är de min tur! 

Efter ska vi shoppa mat och dylikt och sedan börjar hemfärden mot Oslo! 

Nej nu dör mobilen och jag ska snart sätta mig i stolen 😍 

Haaaade 


Läpparna direkt efter fyllnad, otroligt jävla svullna!! 

På hardrock med isa och Josefin och massa goda drinkar 

Maten, dog så god! 

Jättesöta tjejer i hotel outfit 

Morgonkaffe på salongen 

Josefin in progress 

My lips today 🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0