Neseplastik

Min helg i Örebro var fantastisk. Vi åt massa gott, träffade fina vänner och gamla kollegor och vi tog det bara lugnt i en egen lägenhet, på en egen soffa och kunde gå i vilka kläder vi ville. 

Låter som vardagen för de flesta, men inte för den som bor i ett kollektiv med 14 andra personer. 
Även om jag tycker om många sjukt mycket på detta place, så finns det inget jag längtar mer till än att hitta den perfekta EGNA lägenheten här i Oslo. 

För jag har ju kommit underfund med att jag stortrivs här i Oslo och med den rätta lägenheten och ett jobb jag brinner för så kommer jag vilja stanna här i många år. 

Från det ena till det andra, så opererade jag mig i tisdags. Japp, du hörde rätt! Jag valde att frivilligt lägga mig under kniven för andra gången i mitt liv. 
För lite mer än ett år sedan (17 mars) opererade jag mina pupper, och i tisdags 24 mars opererade jag min nese. (Jag blandar svenskan och norska ord med elegans 😏)

Därför har jag de senaste dagarna varit helt död. Gått från tvn till soffan och tillbaka de senaste dygnen. Och ut kommer jag då inte gå, inte nog med att jag ser ut som hej kom och ta mig, så har jag tydligen sovit bort både vår och sommar, för igår kom vintern tillbaka igen och snön vräkte ned. Perfekt till den som måste hålla sig inne 😌 

Nu ska jag fortsätta med mitt otroligt underhållande liv, serier och filmer. 
Tur jag har Josefin vid min sida då hon oxå är halvt handikappd! 

Bästa katten 


Josefins mamma fyller 50 

Lunch på favoritstället i Örebro

En av mina favorit affärer 

Mina bästa påväg tillbaka till Oslo ❤️



Nuvarande tillstånd (om inte fulare) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0