ett inlägg endast tillägnat åt rosalie hill!!!!

yes är som sagt hemma hos hill på jax nu, jag och rosalie funderar på att åkta och ta en fika blir mysigt :)
förövrigt har jag haft damp hela morgonen sen jag kom hem från klippningen, för har ju klippt mig idag!!! skit kort :(:(:(   men funkar ju alltid med löshår så haha. som sagt damp, kan verkligen inte sluta dampa heller, har nog adhd på rikigt!!

idag blir det kanske att fixa naglarna med johanna och emelie oxå, najjs. bara johanna svarar någon gång..
annars är jag inte säker på hur resten av dagen ser ut. imorrn är det iaf nyår!!! härligt, får hoppas att allt blir som planerar, för varje gång jag är med och planerar så blir allt skit när det väl gäller. men får hoppas på en lyckad natt iaf haha :D och imorgon är det exakt 2 år sedan jag hade min första fylla med catta och rosalie, tycker faktiskt inte det var så tidigt med tanke på att många som fortfarande är mycket mindre redan började innan..

jaja, ska ner och ta mig en cigg med mariella  och roska sen blire nog kupolen ;)

pussss


Kommentarer
Postat av: rosalie

madde <3333333

fika nu!

2009-12-30 @ 15:40:40
URL: http://roskalini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0