gott nytt år darlings

hejhej och gott nytt år :D hello 2010..

sitter just nu hemma hos emelie och vi ska precis börja fixa oss, kommer dock ta några tusen timmar haha.
sen ska vi möta upp sara, elin och frida sen får vi se hur kvällen slutar haha, en nyårs kyss förväntrar jag mig faktiskt inte i år.. överskattat med någon random haha..

2009 har verkligern varit det sjukaste året, har verkligen träffat massor av nya människor men även förlorat några utan dom närmaste. vilket jag hoppas 2010 kan göra bättre, annars har året varit helt galet, fetaste festerna och de finaste stunderna med vänner. fin fint, hoppas 2010 blir lika bra, om inte bättre.. dock hoppas jag det dåliga inte följer med..

menmen, nu säger emelie att vi måste bärja skynda oss, haha så säger igen gott nytt år !!!1

..goodbye 2009 ! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha ja pizza liksom, såklart ;) gott nytt år min älskling!! <3

2009-12-31 @ 19:39:39
URL: http://catarine.blogg.se/
Postat av: Ka

fin blogg

har du smällt raketer än ?

2009-12-31 @ 20:06:08
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0