I try to forgive but it's not enough, to make it all okay..

genom att bara titta på dom här bilderna gör mig bara så irriterad på mig själv. hur har jag kunnat göra så många misstag om och om igen i mitt liv.. gud vad jag saknar allt! jag saknar sommare, jag saknar de underbara vännerna jag haft ( & har just nu.. ) och jag saknar de som betydde så mycket.. även om jag fortfarande är vänner med de flesta, har jag inte träffat de på mer än ett halvår och vad suger mer än att förlora kontakten med de finste vänner man kunnat hitta (!??)
gaah, jag är en sån jävla idiot, och just nu känns det som jag är inne i en fittig jävla svacka som bara gör allting tyngre, jag har mer fiender än vänner & just nu går allting bara åthellvette..


ursäkta min extremt fula min ...



.. jag saknar er, jag saknar dom underbara stunder jag haft både i 9an och under hela sommaren! damn..


som tur är har jag nog några utav dom underbaraste vännerna på jorden kvar i mitt liv (som inte valt att dumpa mig för länge sen, konstigt nog *hehe*) .. och utan er hade jag nog inte klara vardagen lika glatt som jag gör!
Rosalie, catta, Denise er har jag kännt sen jag gick på mellansdatiet och Mariella som jag träffat på senare dar, även om vi bråkar några gånger under långa perioder har vi alltid hittat tillbaka till varandra på nogt sätt, och det är jag glad för.  love you.

Kommentarer
Postat av: morfar

hihihi pussen :D

2009-12-23 @ 00:19:32
URL: http://framtidsval.blogg.se/
Postat av: catta

du har alltid varit en bästevän, de förblir du också. Det är bara fakta!

2009-12-23 @ 02:50:55
Postat av: rosalie

man släpper bara inte denna vänskapen vi har nu efter alla dessa år :D love you!

2009-12-23 @ 17:22:31
URL: http://roskalini.blogg.se/
Postat av: louise

du vet att jag alltid finns för dig ! ALLTID! älskardig <3

2009-12-23 @ 22:44:29
URL: http://louiselinders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0