" jag svär på walla " (??!)

nabadeey!  .. (?)

jaja, dagen har varit ganska najs faktiskt.. fast har en ganska dålig känsla av matte provet, dock gjorde jag ett spanska prov i dag oxå som jag tror gick skit bra för jag och denise är bäst i klasser, yyees! ;)
juste.. fick en ig varning idag oxå.. welll, som rita brukar säga (catta jag vet att du skrattar när du läser det där)

imorrn är det då en så kallad "klassåterträff" låter som jag är 500 år och ska träffa min klass efter 300.. men nej, klassen jag gick i förra året, asså 9an saknar mig jätte mycket och vill att vi ses . Så kmr bli ganska najs, hoppas jag :)

annars funkar allt helt ok asså, träffa catta idag oxå, hehe efter ett litet pinsamt bråk.. menmen, ibland behöver man ett litet bråk emellan i några dagar så man inte dödar varanda, typ (?!)
så kändes fint, rökte och planera våran senaste grej, haha!
förövrigt har jag och denise varit skit roliga idag...

ska iaf ta och träna nu, smell you later gueys♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0