rrrrawr ..

hejhej,
igår var det ju inte så lång dag iaf
, försov mig så kom till skolan runt halv elva, perfekt till lunch haha bara att det var skit jul mat, snusk.. sen hade ja samhällskunskap sen var dagen slut så haha inte värt att komma dit egentligen.. var inte värt någon dag denna vecka, idag varte ju vara avslutning sen sluta jag.. men ja är ju så pass duktig så jag åker till skola iaf hhaha

just nu sitter ja på jax, i hills vardags rum och väntar på att rosalie ska bli klar så ska vi åka och köpa en flaska vin som jag ska ge till min mormor och morfar i julklapp, haha i brist på annat man kan ge.. men bättre än ngt tråkigt iaf, kommr ju iaf till användning ;) haha, sen ska vi kanske till kupolen och kolla lite, mysigt japp!
senare ska ja  ta bussen hem till denise där jag ska tillbringa min "sista natt" haha sen ska ja åka bort i en vecka och jobba. så denna tråkiga stad blir utan mej i en vecka, hur ska det gå? ;);)

men men, back to business haha ..

♥♥ kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0