shopping dag

shululu
sov som sagt hos emelie i natt då, vart att somna runt fem i morse och vart väckt runt halv tolv av hennes små syskon, haha inte mkt till sömn varte. vi käka lite frukost, fixa oss och gick till kupolen, sjukt kallt var/är det, känns som benen ska frysa till is, och hela kroppen börjar stickas som om man ska dö typ..
när vi kom till kupolen träffa vi först dafina med fler, och gick runt lite med dem, sedan träffa vi catta, rosalie och hennes två klasskompisar, kul :) gick runt med dem och så. jag emelie och catta käka även på matpalatset kändes som en evighet sen haha. skit gott!!!

sedan åkte emelie hem och jag, catta och rosalie tog bussen till jax och nu sitter vi bara och tinar upp och vilar oss haha. efter flera timmar på kupolen är man helt slut, med tanke på hur mkt folk det är som blir helt galna nu när det är rea. ska snart hem oxå, väntar på att mamma min ska komma och hämta mig.

dagens köp vart iallafall;

ett paliettklänning till nyår
samt en kort tröja till
en skit söt rosa mössa
en lite hudfärgad/rosa stickad tröja
en svart väst i tyg
och en vit vanlig tröja


ska ut och röka med mariella nu iaf, pusssheeej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0