si comprendoo

shuue. var inge jossan idag synd nog, hon har feber.. men då bestämde jag mig att vara med emelie istället, var ju oxå ett bra tag sen jag träffa henne haha. iaf så åkte jag till kupolen och mötte upp henne, frida och ilina. gick sedan hem till emelie, och påvägen mötte vi även dafina som vi var med en stund :)

nu sitter vi typ i hennes rum och väntar på klockan, haha senare i kväll ska vi även på bio.. och ni kan ju tro att vi ska på avatar men nej tyvär haha finns inga platser så vi ska se göta kanal tre haha, för att sitta och var allmänt störiga så som jag och denise gjorde på våra tider, haha åh :D
'
menmen, nu tror jag vi ska kila ut och göra lite ärenden och öven röka lite, måste ju passa på innan man slutar haha.

kissies ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men ååhh! jag vill också se göta kanal 3 :( Btw no cash on my phone :(

2009-12-28 @ 18:58:33
URL: http://johannasvantes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0