söndag ...

god morgon !

precis vaknat, sov hos denise i natt.. vart en ganska lång natt vi somna runt halv fem och har ingen aning varför, haha. snart ska jag hem och denise ska till blge, yyeyh.. är iaf som sagt hemma i blge igen, men det kunde ju folk bry sig lite mindre om va?  hahah folk kör på  "vi måste ses och blablabla", ändå när jag är hemma har folk inte en enda sekund kvar.. menmen, what to do finns ju så himmlans mkt att göra här oxå och känns riktigt riktigt bra (ironi)  .. nej men hallå, nu ska jag inte klaga.. man får iaf hoppas nyår blir så bra som planerat så någonting på detta lov blir lyckat :)

nej men nu ska jag och denise ta och käka frukost sen tagga..

fuck off, and talk to you later..  :):):)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0