söndag.. :(

hellu habibiiss

inte varit så mycket updatering, mest tack vare rosalie -.- menmen.. i fredags vare iaf new moon, hur bra som helst. bästa platserna hade vi oxå :) och igår fyllde som sagt Mariella år, 19! men vart inte så mkt firande, får bli en annan dag ..;o jag,catta, roska och jossan tog iaf en tripp till kupolen, vi kollade jacka åt rosalie och lite annat.
mysigt! :)

omg.. det är redan söndag och imorrn är det skolan, seriöst kmr aldrig förstå hur jag ska klara att gå på den där jävla kuksugarskolan i 3 år -.-' kill me. egentligen är det inge fel på skolan utan folket som går där.. horor, våldtäcksmän, hesttjejer.. APOR! nej uuussssh.

idag ska vi fira iaf min kusin som fyllde år i tisdags, grattis till henne!

nu ska ja börja sminka mej och osv.. ;);)
have a nice day.. ehm not




Kommentarer
Postat av: deniseeeeeee

MONKEY KEEPER MOUAHAHHAHA



okej som om jag är så mycket bättre -.-

2009-12-07 @ 08:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0