tisdag - skola - urss!

Jag & denise är i biblan för tillfället, dom bärbara datorerna som finns i våran koridor är så j*vla sega så vem pallar. har iaf haft idrott idag, och gissa vad? jag och denise var med, haha! första gången på terminen (med min nuvarande klass) , och läraren är skit snäll! jag svär, han är typ as trevlig och i får praktiskt taket göra vad vi vill. idag bestämde vi oss för att ta en promenad medans alla andra fick dansa, HA HA! :) bästa läraren iaf !!!!

matten är just nu inställd, så snart ska vi tejpa mossa på papper (naturkunskap) sen slutar jag, härligt!
kanske ska träffa catten idag oxå, får se hur det blir med den saken. sen ska jag hem och döööö!
juste igår var jag i falun oxå, hälsa på bror som fyllde år, haha!

...& ikväll är det andra avenyn och desperate housewife (stavning ?!? ) finfint (;

puss! ♥

mina skor är försenade!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0