tre dagar kvar! 21december 2009 .

ja bara tre dagar kvar tills julafton, känns som minst en vecka.. Jag är inte så jätte excited men, som sagt har ju mina åsikter om julen.. vissa tycker det är mysigt att ha familjen samlad, äta tillsammans och stämningen.. visst är det inte tråkigt men,  gillar inte julmaten och så mycket händer det inte som det kan hända på andra tillfällen, du vet..

idag har jag setat och glot på keeping up with the kardashians hela dagen, sen har jag gått ut och gått skit långt, sedan taigt ett bad, härligt! nej men.. har inte hänt ngt värt att skriva om.


nu såhär när man är borta är det först då man får höra allt skit om folk, allt skit snacka folk går runt och snackar om och alla nya rykten som går ( falska för det mest .) och har verkligen lärt mig att just nu och under en lång tid bakåt, har jag inte kunnat lita på en enda person i mitt liv ( möjligtvis min familj men.. ) vad man än säger till en person, från jätte stort till en skit sak, kmr andra veta om det sekunden efter.. inte en enda jävel kan hålla sin lilla fula mun stängd, jag är inte en ängel heller, men pga allt som hänt har jag iaf lärt mig att stänga munnen och inte gå runt och säga andras hemligheter bara för att man inte har något annat att prata om, speciellt inte saker mina vänner säger.. och det är ju något folk inte lärt sig än, så från och med nu ska jag aldrig avslöja en enda hemlighet till någon, är inte värt mödan, för folk berättar vidare och tillslut blir det till en helt annan sak än vad man berätta från början och då får man istället massa konstiga rykten som inte stämmer ett dugg..
så nej, hittils kan jag nog inte lite på en ändå kotte!

tack hej, nu ska jag fortsätta med mitt!
have a nice evening --♥--


Kommentarer
Postat av: bfhiahjufhasfkasf

du vet att jag håller min käft :)

för jag är inte FITTTA SOM ANDRA!

nej men seriöst, andras hemligheter ska fan fortsätta vara, just det, HEMLIGHETER

betyder att man inte säger dom till andra..



mongos som inte fattar det :)

har aldrig avslöjat en hemlighet på typ ett år :D ÄR STOLT HAHA

2009-12-21 @ 20:17:18
URL: http://framtidsval.blogg.se/
Postat av: rosalie

vad syftar du på? :p

2009-12-22 @ 01:08:59
URL: http://roskalini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0