a night at hills houes

hellu darlings!

då sitter man  på jax hemma hos hill då :) denise är oxå här, mys!
skulle egentligen bli hos mig med louise och jossan oxå, men det får vi ta next week;)
vi gick och hyrde film, och ja så klart hade man redan sett filmen, men skrek lika mkt iaf haha läskigt. så har vi kolla lite idol oxå men stängdes av ganska snabbt haha. nu sitter dom andra och kolla på någon läskig film (som jag inte vågar kolla på) medans jag kollar runt på datan, har väl blivit några rökpauser oxå och hoppas på en till snart, vi har planerat att sitta ute och kedje röka och prata massa minnen haha sooft..

annars har dagen varit ganska najs, var bara två lektioner och typ dom skönaste oxå så, härligt härligt =)

talk to you later
pussspusss ♥



Kommentarer
Postat av: anna

sv: yeah!

& jag slapp inte dalarna.. åkte på magsjuka i torsdags natt ;(

2009-11-28 @ 14:42:17
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0