borlänge suucks my friends !

ojojoj, dålig uppdatering kanske.. men finns inte så mkt att skriva om när man bor i en sådan trist stad ;o
anyway helgen har bara varit en chillhelg, film och snackk!

Fredag
vi hade bara tre lektioner så vart att börja sent och sluta tidigt, i like! :)
direkt efter skolan skulle ja gå till kupolen för att komma på samma buss som catta, men vissa dryga sej ju, så fick nästan springa, men ja hann ändå :) så vi drog till torget för att köpa cigg sen gick vi hem till henne.
efter ett tag kom mariella och rosalie oxå, då gick vi och hyrde en fim drag me to hell,  sjukt läskig, men dock lite rolig oxå;) Emelie var ju oxå där så vart en riktigt rolig kväll faktiskt.

Lördag
vi vakna runt 11 kanske, kollade ut och såg att det var ett riktigt j*vla piss väder. så vi duschade och gick ut och tog en cigg.. och tänkte va fan kan man göra idag, i den här sjukt tråkiga staden (?!)
så vi gick in igen, dom städa sen drog jag och catta till kupolen, yeeyyy -.-'
där träffa vi emma och jossan iaf:)  annars var det ganska boooooriing, jag köpte hårfärg sen drog vi till jax igen.
efter ett tag drog jag hem och lördags kvällen vart åter igen fail!

söndag,
idag
idag är det ju farsdag! :)
congratulations daddii!
men vakna runt halv 12, så jag gick ner och kolla på idol.
det sög, rabih åkte ut -.- succkkss !

 <3


menmen.. måste nog ta och klä på mej nu, både Micke och Jonas kommer idag pga farsdag oxå.
ssoo, talk to you later bittchhess! (;

xoxo  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0