i need a job!

hejhej (!!!!)

har precis varit ute och sprungit, joggat (?!) jaja whatever, sen varte en dusch och nu sitter jag här..
vart ingen skola idag, har så sjukt ont i magen. och nu får jag någon stark medicin som mamma brukar ta men som dock inte hjälper ett dugg.. suuckkk!
men inte så konstigt att man inte kan sova på nätterna heller så massa j*vla random folk ringer en ja typ halv 3 på natten?  brukar man inte sova den tiden, åtminstonde på vardagar? hm..

aja nu ska jag fortsätta med mitt.. ska nog skaffa jobb, behövs verkligen!

chaaoo ! ♥

juste har fått höra mkt den senaste tiden. och OJ vad folk har blivit sliskiga, äckliga och allmänt "lösaktiga"
dom man trodde allra minst om...
nej nu måste jag kila, byyyyyye!


Kommentarer
Postat av: das

true true, what the hell am i to do? I got a boy in every city from here to peruu :D:D:D

2009-11-18 @ 22:11:20
URL: http://catarine.blogg.se/
Postat av: denise

trodde vi tyckte om hororna i skolan, menar.. har du sett deras sköna stil? SÅ SNYGGT! :)



glömde om dom förresten heheheh, usch, mardröm!

2009-11-19 @ 08:58:30
URL: http://framtidsval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0